Olen todella ärsyyntynyt itseeni. Eilen ahdistus johti holtittomaan syömiseen ja epäilen, että huomenna punnitessa pudotusta ei sen takia tule. Itse asiassa tällä viikolla huonoja päiviä oli peräti kaksi. Eihän se lopulta vaikuta mihinkään suuntaan, koska tässä on kyse koko loppu elämästä, ei vain yhdestä punnituksesta, mutta kyllähän se korpeaa, kun kaikki on mennyt niin hyvin ja painokäyrä on syöksynyt alas päin, ja sitten yksi surkea viikko pilaa sen.
Nyt pitää takoa päähän, ettei saa antaa tämän lannistaa. Kunhan pysyn alle 80 kilossa, voin olla tyytyväinen.
Tämä päivä on mennyt ihan hyvin, vaikka onkin ollut niin kiire, etten ole ehtinyt suunnitella syömisiäni kunnolla. Houkutus jättää iltapala väliin on suuri, mutta lupasin itselleni, etten sorru itserankaisuun, siispä varasin jo iltapala-aineet valmiiksi, että varmasti tulee syötyä.
Kommentit
Lähetä kommentti