Reality check

Kävin ostamassa urheiluvaatteita ja ärsytti, kun naisten t-paidat olivat yli kaksi kertaa kalliimpia kuin miesten, vaikka laatu ja ulkonäkö oli sama. Ostin siis miesten t-paitoja S-koossa ja ajattelin, että ne menevät kyllä naisellekin. En ala maksamaan ylihintaa vain, koska minulla on tissit. 

No, kotona sitten kokeilin ja mitä huomasin? Huomasin, että olen edelleen sama läski kuin ennenkin, mutta ero on siinä, että nyt osaan nauraa asialle. Kiitos omena -vartalotyypin, miesten t-paidan S-koko sopi muuten loistavasti, mutta oli turhan ihonmyötäinen vatsan kohdalta. Ei se tiukka ollut, mutta koska olen ärsyttävän tietoinen vatsakummustani, se häiritsi.

Aion silti käyttää paitoja lenkkeillessä. Hitot vatsakummusta. Sitä paitsi, tämä reality check teki tosi hyvää, koska konkreettisesti tajusin, että olen kyllä matkalla, mutta en vielä läheskään perillä.



 

Kommentit