Oho! Puntaripäivä

Eilen olin turhautunut ja pelkäsin, ettei paino putoa tällä viikolla, mutta väärässä olin. Kaksi huonoa päivää ei muuttanut tulosta mihinkään. Vaaka näytti 78,4kg eli -0,6kg viime viikolta. Mitä ihmettä täällä tapahtuu? En keksi mitään muuta syytä tälle menestykselle kuin 5x päivässä syömisen ja Muutos-valmennuksen, joka pitää minut keskittyneenä. 

En ole tuntenut nälkää kertaakaan tämän elämänmuutoksen aikana. En ole pakottanut itseäni luopumaan mistään herkusta, osa niistä on vain jäänyt syömättä ihan luontaisesti, koska en ole kokenut haluavani niitä. En ole noudattanut mitään dieettejä, en ole laskenut kaloreita, enkä karsinut hiilareita ruokavaliosta. Sokeria en kotona juurikaan syö, koska sitä ei tee mieli, mutta muuten kyllä otan vaikka kahvilassa tai kyläpaikassa pullan ihan mielelläni, enkä vähennä muita syömisiäni sen takia.

5 kuukaudessa paino pudonnut 15kg ja nyt olen siinä painossa, jossa olin viimeisilläni raskaana toista lasta odottaessa. Seuraava iso rajapyykki on 70kg. Muistan, kuinka järkyttynyt olin, kun toisen raskauden aikana paino olikin yhtäkkiä 70kg. En ollut ikinä painanut niin paljon. Hassua, että nyt se tuntuu vähältä. 

Muutos-valmennuksen aikana eli seuraavan 8kk aikana on tarkoitus pudottaa vielä tuo 8kg. Sen jälkeen kokeilen siipieni kantavuutta ilman Muutos-valmennusta ja koitan saada kaikessa rauhassa painon normaalipainon puolelle eli 65 kiloon.

Kommentit