Heti, kun tuli lämmin, minulta katosi ruokahalu. Voisi ajatella, että tämä on painoaan pudottavalle hyvä asia, mutta ei se ole, koska kun päivällä ei lämmön takia ole nälkä, illan viiletessä iskee nälkä koko päivän edestä. Silloin riski herkutteluun on suuri.
Väkisin syömisestä ei kuitenkaan tule kuin paha mieli, siispä kävin kaupassa ja tein suunnitelman tämän kuun viimeiselle 9 päivälle. Näin se menee:
Aamupala: soijajuomaan keitetty kaurapuuro kasvirasvasilmällä, marjoja tai salaatti (aamulla on vielä ruokahalua, yritän syödä silloin enemmän).
Lounas: mikä tahansa keitto, jonka pystyy nielemään ja jossa on proteiinia.
Välipala: proteiinipatukka.
Päivällinen: protskupitoinen marja/hedelmäsmoothie.
Iltapala: 1-2 siivua leipää kasviksilla ja kananmunalla.
Näillä mennään siis loppu kuukausi. En jaksa vahdata edes ravintosisältöjä, pääasia, että söisin edelleen sen 5x päivässä, vaikka ei olisi ollenkaan nälkä. Kesä ei todellakaan ole minulle mitään kivaa aikaa. Vihaan hikoilua ja ötököitä ja tätä hiton velttoutta. Eden lenkkeily ei kiinnosta. Odotan syksyä kuin kuuta nousevaa!
Kommentit
Lähetä kommentti