Tämä oli ns. palkintoviikko eli neljän kuukauden Muutos-valmennuksen jälkeen pääsin pronssitasolle ja sain viettää rennon viikon. Annoin itselleni luvan olla suunnittelematta aterioita etukäteen ja elää sillä tavalla iisisti. Ajattelin, että tavoitteena on pitää paino samassa kuin viime viikolla.
Muuta muutosta ei käytännössä tapahtunut kuin se, että huomasin syöväni iltapalalla tuhdimmin kuin aiemmin. Viikon puntarilukema näytti -0,4kg ilman mitään yrittämistä. Pidän tätä suurena voittona. Pystyn selvästikin tekemään oikeita valintoja ilman mitään painostavaa pakkoakin.
Nyt painan siis 79,1kg (lähtöpaino oli yli 93kg).

Kommentit
Lähetä kommentti