Hei, satunnainen kulkija!
Kiitos, että olet risteillyt blogiini, kenties sattuman, tuskin kohtalon ohjaamana. Toivon, että löydät täältä sataman, jonne tuntuu turvalliselta palata aina uudelleen.
Blogini käsittelee keski-ikäisen naisen elämää niin monelta kantilta kuin mahdollista. Pyrin rehellisyyteen ja avoimuuteen, joka voi jonkin tyyppisiä ihmisiä ärsyttää. Toivonkin, että lukijat ymmärtävät siirtyä toisenlaiseen sisältöön, mikäli minun tarjoamani sisältö tekee olon tukalaksi. En halua rajoittaa kommentointia, mutta rajoitan sitä surutta, jos huomaan merkkejä myrkyllisyydestä.
Nimesin blogin sillisalaatiksi, koska tulen kirjoittamaan kaikesta maan ja taivaan väliltä, mutta ainakin näin alussa käsittelen paljon henkistä jaksamista ja fyysistä terveyttä. Olen muuttamassa elämäntapojani terveellisempään suuntaan ja painon putoaminen ja tapojen muuttuminen yhdistettynä esivaihdevuosiin on herättänyt minussa yllättävän paljon ahdistusta.
Tulen myös kirjoittamaan harrastuksista ja itseäni kiinnostavista aiheista, mutta pyrin pitämään aiheet henkilökohtaisina. En siis käsittele poliittisia kiistoja tai kirjoita palopuheita ympäristönsuojelusta tai eläinsuojelutyöstä, vaikka nämä kaksi viimeisintä ovatkin lähellä sydäntäni. Blogin tarkoitus on purkaa stressiä ja pahaa oloa, mutta myös iloita onnen hetkistä ja saada uusia oivalluksia ja inspiroitua uusista asioista.
Tervetuloa!

Kommentit
Lähetä kommentti