Tankkaan kreatiinia, kauhon proteiinia sen monissa muodoissa, napsin magnesiumia purkista, ja eilen vedin niin hirveän kahvakuulatreenin, että viime minuuteilla sielu matkasi jo tunnelissa kohti Pyhän Pietarin porttia. Tänään laitoin päivälenkilläkin juoksuksi, eikä väsymys painanut jaloissa lainkaan. Onko minusta tullut urheiluhullu?
Tuo kahvakuulatreeni oli kyllä vähän liian raju. Ei se kestänyt kuin puoli tuntia, mutta se kyllä rääkkäsi jok'ikistä lihasryhmää. Ihmeen vähän kroppa kipeytyi, sitä kummastelen kyllä. Olisiko sitten noilla lisäravinteilla jotain tekemistä nopean palautumisen kanssa.
Tänään sain myös pyörän vihdoin käyttökuntoon ja haaveilen pitkistä pyörälenkeistä, mutta ne saattavat jäädä haaveeksi, koska tällä hetkellä pyöräni on työpaikalla. Siellä tarvitsen sitä enemmän kuin kotona. Uimashortsejakin olen etsinyt. Nyt voisi uskaltaa jo aamu-uinnille. Haluaisin tosiaan uimashortsit ja bikinien yläosan. Yläkropan kanssa kehtaan kyllä, mutta hävettää tuo alavatsan kumpu ja paksut reidet.
On tässä ollut myös stressiä. Saatan joutua pika-aikataululla todistajaksi oikeuteen huomenna. Ilmoitin kyllä, ettei minulla ole mitään sellaista sanottavaa, joka voisi jollain tavalla auttaa ketään tai osoittaa ketään syylliseksi, joten katsotaan nyt miten käy.
Ennen olisin syönyt ahdistukseen. Rasvainen pitsa olisi todennäköinen iltapalani, jos olisin henkisesti samassa tilassa kuin ennen. Nyt ei tullut mieleenkään turvautua ruokaan, päinvastoin. Voisi melkein sanoa, että menetin ruokahaluni kokonaan, kun kuulin, että voin joutua tiukkaan tilanteeseen täysin valmistautumatta. Mutta väsynyt olen. Sain tietää asiasta eilen illalla ja se vei yöunet. Olen silti enemmän henkisesti kuin fyysisesti väsynyt.
Tänään olen syönyt ja tulen syömään:
Aamupala: kaurapuuro Eleplant-kasvirasvasilmällä, omena, kananmuna
Lounas: soijarouheella terästettyä kasvishernekeittoa
Välipala: pähkinöitä
Päivällinen: proteiinipannari ja banaani
Iltapala: kasviksilla ja Jauhis-murulla täytetty lämmin leipä x2 ja sokeroimatonta soijagurttia

Kommentit
Lähetä kommentti